Makeup 160204

 
Inget märkvärdigt mer än den gamla vanliga favoritbasen (Cicamed Colllagen Boost Mask som primer, Estee Lauder DW Foundation, Sensaipuder och MAC rouge+highlighter) och lite nya produkter som jag fått som favoriter. Loéals Brow Sculpt som jag skrev om här och Diors Diorshow Iconic Overcurl Mascara tillexempel. Den senare har jag testat förut och gillade den men nu älskar jag den fullkomligt, nästan lika bra som orginalet Diorshow men lite lättare att göra böj med iochmed den bågade borsten som förövrigt ser ut som en liten humla :) Sen kan Dr Temts fransserum Magic Lashes vara en orsak till att fransarna upplevs mer och längre, har använt den en månad nu ca och förväntar mig inget resultat än men kanske börjar de sakta smått märkas. Skriver mer om den produkten längre fram, men hittils känns de himla bra!
 
 
 
 
 

Kommentera här: