Ny brynfavorit- Loréal Brow Artist Sculpt

 
I februari lanserar Loréal en ny brynprodukt, Loréal Brow Artist Sculpt. Det är en  hylsa innehållandes en pomadeliknande formula i tunnare version med applikator och borste på mitten. Tanken är att man fyller i brynen med tippen och sedan födelar de jämnt med borsten. Den fäster både på hud och hår och ska ge ett hållbart resultat.
 
 
 
Va aningens skeptisk till den här men jisses vad bra den är, jag har använt den varje dag sedan första test. Antingen bara den som den är men oftast tillsammans med en penna, i mitt fall blir det Browwiz. Den är är verkligen toppen då den  fördelar färgen jämnt där den appliceras och det håller hela dagen. Provet jag fått är i nyansen Blonde och den är åt de varmare hållet men den funkar jättebra på mig, jag är o andra sidan inte superförtjust i brynprodukter som drar åt de alltför gråa hållet men är man det så lanseras denna i en nyans till som är kallare än denna.
 

Ovan har jag använt endast denna till brynen och då ska tilläggas att mina bryn är väldigt glesa och har en rätt taskig form au naturell, denna är enkel att definiera formen med och ger fint naturligt och ett lite mjukare resultat bara som den är. Priset kommer ligga på 99 kronor och de är väl investerade kronor för denna är grym!
 
 
 
 
*pressprov
 
 
1 Lackert:

skriven

Så fint och naturligt resultat

2 Shopaholic:

skriven

Åh, denna kunde jag inte riktigt testa då även jag fick färgen blonde som ju inte alls funkar på mina bryn.....får testa den mörkare färgen när den kommer i butik :-)

Svar: Ja du måste prova den mörkare då, den är så bra :)
bettielis beauty

Kommentera här: