Gårdagens

Igår va jag i farten precis hela dagen och premiärtestade By Terry pudret (som jag äntligen klickat hem) från morgon till sen kväll. De liknar ett vanligt HD puder men jag som inte testat så många i genren har egentligen inget att jämföra med. Huden blir silkigt matt och förfinad och faktiskt tycker jag de kändes väldigt bra även flera timmar senare. Huden kändes glansfri längre och fräschare på något sätt. Bilden är i skarpt ljus så huden ser mycket finare ut än den egentligen är men faktiskt så är jag väldigt nöjd med den just nu då jag upplever att de grejer jag använder verkligen gör sitt. By Terry på det blir grädden på moset, typ!
 
 
1 Lackert:

skriven

Ser jätte fint och fräscht ut

Svar: Tack <3
bettieli

2 Hildes Closet:

skriven

Men visst är det underbart hur det förfinar på så många sätt :)

Svar: Verkligen :)
bettieli

Kommentera här: