I väntan på magiskt puder...

Skincity lanserade alldeles precis nyligen de lyxiga märket By Terry och vet inte om de undgått någon skönhetsnörd men deras Hyaluronic Hydra Powder  har hyllats så enormt mycket- jag har haft det på min önskelista hur länge som helst så nu fick jag faktiskt äntligen tummen ur och klickade hem det. Är så förväntansfull på miraklet så jag springer och kikar i brevlådan konstant för att se om paketet hunnit komma.
By Terry har förutom detta hypade puder en rad trevliga produkter som andas lyx och kvalité, det är inte direkt svårt att hitta något att bli nyfiken på. Just nu får man vid köp av två produkter från märket en miniatyr av Hyaluronic-pudret på köpet- bra deal!
 
*inlägget innehåller affiliateslänkar
 
 
1 Ninni:

skriven

Kunde inte heller låta bli att beställa detta nu när de hade 20%. Slank med lite andra grejor också från andra märken i ordern. Min första order från denna shop.
:-)

Svar: Nej de är svårt att låta bli när de är rabatt :)
bettieli

2 Hildes Closet:

skriven

Jag tror inte du kommer att bli besviken. I dag använde jag bara detta för att se lite bättre ut i sjuksängen. Orkar inte alls sminka mig, men det blev bättre även utan bas. Det är ett litet mirakel i den burken:)

Svar: Mirakel va det, jag är beredd att hålla med :)
bettieli

Kommentera här: