Uppdatering efter en omgång av Olaplex

Jag har testat en behandling av Olaplex nu som jag skrev om här . En molekyl som lagar bindningarna i håret, det vill säga att trasigt hår kan stärkas och blekningar/färgningar kan göras utan att håret tar lika stor skada. Och JA visst fungerar det! Jag gjorde en behandling i uppbyggande syfte och håret känns absolut bättre efteråt. Fick tillochmed en reaktion av en annan att mitt hår faktiskt såg "friskare" ut. Ska göra en behandling till för att bygga upp och sedan eventuellt ljusa upp håret och då be om Olaplex i själva blekningen för skonsammare procedur som samtidigt stärker mitt hår. Mycket spännande produkt som lär bli större än störst i hårsammanhang! Här kan du se om en salong nära dig jobbar med produkten!
 
1 Hildes Closet:

skriven

Vad kul att du märker skillnad. Rent kemisk är det helt otroligt om någon verkligen lyckats med vad vi lärde i skolan var alldeles omöjligt. Nu ska vi inte alls tänka på att det är 25 år sedan jag utbildade mig till frisör :D

Svar: Ja ellerhur, helt makalöst att de fungerar! VARFÖR har de inte kommit tidigare med detta underverk!
bettielis beauty

2 Lackert:

skriven

Vad roligt att det fungerade :)

Svar: Ja de är toppenbra!
bettielis beauty

3 Donnachic :

skriven

Helt fantastisk produkt!! Tror alla är skeptiska men det verkar ju funka!! Jätteroligt! Kram!

4 Donnachic :

skriven

Helt fantastisk produkt!! Tror alla är skeptiska men det verkar ju funka!! Jätteroligt! Kram!

Svar: JA Amazing!
bettielis beauty

Kommentera här: