bare Minerals Complexion Rescue- utlåtande nr 2

Jag hade testat bare Minerals nya Complexion Rescue en tid innan jag bestämde mig för vad jag tyckte om den och de kan ni läsa här. MEN nu har jag plötsligt fått en uppenbarelse och jag har gått ifrån till att gilla den till att ÄLSKA den. Vet inte vad som hände, om de är vädret eller vad men den är fullkomligt fantastisk just nu.
 
Kanske kan de vara appliceringstekniken som jag ändrade och den bara sköt i höjden på gillaskalan, har alltid använt fingrarna men senaste veckan en tät mjuk borste och Wow, de gjorde nog skillnad.
 
Denna lätta, extremt fuktgivande hybrid mellan BB/CC/färgad dagcreme, som jämnar ut fint men ändå låter huden lysa igenom och ger en fin glow (bara att pudra på för mattare finish) och ger högt solskydd är min nya favorit och jag måste bara klicka hem en nyans mörkare att ha nu i vår och sommar. Love it!
 
 
*inlägget innehåller affiliateslänkar
1 Hildes Closet:

skriven

Vad kul när en måttlig blir superbra! Vad har du för nyans på den du har nu? Jag fick prov på nr 2 och nr 5, men blir himla osäker på om nr 5 blir för mörk till sommaren med.

Svar: 02 Vanilla, tänkte köpa 05 Natural och blanda med men är den väldigt mörk? Så svårt det blev :P
bettielis beauty

2 Donnachic:

skriven

Det där fenomenet kan hända mig också då och då! Först provar jag en produkt ganska ordentligt, skriver halvdant utlåtande om den, och sen vips efter ett antal ve kor/nån månad så har jag helt gått och ändrat mig! :) Men det är eg inte så hemskt konstigt då allt handlar om hudens tillstånd, olika omständigheter och smaken Jan ändras!

Så roligt att du verkligen pratar varmt om denna som jag gav ett ljummet utlåtande av, måste testa den snart igen! :)

Svar: Ja den blev inte favorit först men tror faktiskt att de va appliceringstekniken som va boven där, borste blev amazing!!!!
bettielis beauty

Kommentera här: