Bra budgetbas-Lóreal True Match Foundation

Jag älskar foundations och att testa nya som jag inte provat förr är alldeles särskilt roligt. Är sjukt kräsen på just baser och de flesta jag testar kvalar inte in på min topplista  men den här förtjänar nog en plats faktiskt. Fin formula som är lätt att få snygg, ger en naturlig och fin mediumtäckning med svag lyster, känns behaglig på och den sitter bra på plats. Inte så  mycket att säga egentligen, en riktigt bra budgetbas!
 
 
"En foundation för jämnt och naturligt täckande resultat samtidigt som den låter huden andas. Återfuktar med E-Vitamin och glycerol som är mjukgörande och formulan smälter samman med huden och jämnar ut hudtonen. True Match passar alla men speciellt lämplig för en torr hy och finns i många nyanser "
 
 
 
Jag har nyansen 3W Golden Beige som endast fungerar när jag haft ordentligt med brun-utan-sol, men då passar den utmärkt, riktigt fin gyllende ton. Är dock sugen att köpa en som passar min hud när den är som ljusast också vilket man kan unna sig när den är så plånboksvänlig :) Dock har jag fler foundations än jag egentligen hinner använda  så det är väl mer det som sätter stopp för shoppingsuget :D
 
 

Kommentera här: