Hypad facemist- James Read H2O Gradual tan face Mist

Detta är en sådan typsikt produkt som jag köpt på mig pga att den syns överallt och många verkar gilla den väldigt mycket. Va tvungen att prova :)
 
 
"En rosenvattenbaserad kylande mist som fungerar som en multitasker. En kombination av ett uppfriskande, minealrikt ansiktsvatten med fuktgivande och hudvårdande ingredienser och en lätt- brun-utan-sol effekt. Kan användas både före och efter make-up då den både ger fukt och fixerar. En smidig Tan-To-Go produkt som inte färgar av sig. Har en kylande formula och utvecfklar en nyans på huden efter ca 6-8 timmar och resultatet varar 3-5 dagar"
 
 
 
Jag gillar den- det gör jag. Tycker om den milda doften av ros och rosenvatten ska ju efter vad jag har hört ha positiva egenskaper på huden så bara det gör att jag gärna tar en dusch nu och då. Färgen man får blir mild och riktigt fin men man måste se till att det inte blir några rinningar. Jag sprayade ansikte och dekolletage och va inte tillräckligt uppmärksam att de rann ner några droppar typ på mitten av bröstet och de blev fina ränder sen. Så de kan ju vara något att ha i åtanke om man duschar sig i farten :) Annars är de en enkel produkt för lite snabb BUS och lyster för den som inte vill ha så mycket färg, bara de där lilla extra och den doftar som sagt riktigt gott om man gillar rosdoft! Jag gillar ju BUS som ger lite mer färg den här halvan av året så den kommer nog bli ett bra komplement just nu och sedan kanske användas mer som ensam BUS-produkt och ersätta booster-droppar på höst och vintersidan.
 
 
 
 

Kommentera här: