Makiash

 
Makiash är ett svenskt makupmärke som jag hittils bara sett i instagramflödet men fick mig en liten fin provpåse på DB-expot för att stifta närmare bekantskap av produkterna. Märket är framtaget i nära samarbete med modellbranschen och fokuserar på få utvalda produkter med hög kvalité. Märket finns att shoppa hos blandannat Ellos.
 
 
Makiash tjusiga Cupcakes på expot :) Vet inte om man fick äta dem, jag vågade inte men va rätt sugen faktiskt!
 
 
 
 
 
I min påse fanns transparant puder, krämskugga, trioskugga, läppglans, primer och en eyeliner.
 
Uppifrån och ner: Lipgloss Golden Ginger, Satin Cream Eyeshadow Bronze, Eyeshadowtrio Classic Mix
 
Krämskuggan verkar himmelsk, har bara hunntit prova på hand hittils men pudret kastade jag mig över bums och det gillades skarpt, använt det varje dag sen det flyttade hit!
 
 
 
*pressprov

Kommentera här: