Makeup- Warm Glow

Denna sminkning gjordes strax innan jul, varma nyanser och en massa glow. Känner att jag fastnat i det neutrala träsket på sminkningar hela förra året, jag som alltid spejsat i regnbågens alla färger har helt enkelt tröttnat på det, jag trivs inte i det längre. Jordfärger är det som åker fram även om jag älskar färgglatt och sådana make-uper men inte på mig själv just nu. Ljuset på bilden är inte de bästa men decemberdunkel gör ju inga bilder bra på tidiga förmiddagen :)
 
 
 
Ansikte:
 
Smashbox Pore Minimizing Primer
IsaDora Cover Up Foundation 62+64
NYX HD löspuder
Anastasia Contourkit
Loréal highlighter Wild Gold
 
Ögon:
 
NYX Jumbo eyepencil Milk
Make Up Geek Cocoa Bear
MUS m/s Vanilla
Fyrinnae Pigment Polar Bear
MUS Eyepencil Golden Days
Diorshow Mascara Dark brown
Anastasia Browwiz Medium Brown
Anastasia Browduo Chocholate
 
Läppr:
 
MAC Lippencil Stripdown
Akademikliniken Pure Lip Intense
 

Kommentera här: