LÓreal Infallible Lip Paints

 
Lite nya Liquid Lipsticks från LÓreal- Infallible Lip Paints! Dessa ska komma nu i februari, finns nog redan, annars kommer de väl snart!
 
Produkten finns i två finishar, tre matta och tre glossy, kommer i tub men har en applikator i hylsan, typ som en läppglansapplikator och en riktigt bra sådan. Glömde tyvärr fota just den men som sagt, en vanlig applikator i skruvlocket.
 
 
Bakre raden Lip Paints Matte från vänster: 204 Red Actually, 205 Apocalypse Red, 207 Wuthering Purple
Främre raden Liquid Laquer (glossy) från vänster: 103 Fuchsia Wars, 102 Darling Pink, 101Gone With The Nude
 
De matta är matta men inte torrmatta så fantastiskt behagliga att bära, de glossiga blir inte superglossiga utan sådär lite lagom. Bra hållbarhet på dem båda och dessutom doftar de matta supergott, lite bärigt på nåt vis. Färgerna hade gärna fått vara fler, mina favvos är Apocalypse Red bland de matta och Gone With The Nude bland de glossiga, den senare har jag använt mycket senaste tiden och har tre gånger fått frågan vad de är för fint jag har på läpparna-den är verkligen jättesnygg på! Jag är inte så mycket för knalligare nyanser på läpparna egentligen, ska jag ha nåt annat är nude är det rött som gäller för min del- gärna då mörkare nyans och Apocalypse Red är perfekt, superfin till osminkade ögon eller bara lite mascara.
 
Väl värda att spanas in är dessa och jag hoppas som sagt de kommer ännu fler färger snart :)
 
 
 
*pressprov
 
 
 

Kommentera här: