Sensai Celllular Performance Lotion Moist II

 
Sensais dubbelrengöringar är storfavoriter hos mig, älskar dess lyxiga känsla och just de två stegen- de är nåt speciellt att stå där på kvällen med sina fina flaskor och pilla, som terapi efter en lång dag :D Just rengöringar är jag dock rättt otrogen med märkesvis och byter hejvilt. En produkt från Sensai som jag dock köper om och omigen är deras Cellular Performance Lotion Moist II, varför det blev just den bland märkets alla lotions vet jag inte men fastnade totalt och använder den slaviskt sedan nåt år tillbaka. 
 
 
"En fyllig lotion som åtefuktar huden, gör den fastare och lämnar en mjuk skön känsla, förbereder huden och maximerar användning av efterföljande produkter"
 
 
 
 
Den är så skön att klappa in i ansiktet och ger så mycket fukt att jag ibland kan glömma efterförljande serum och kräm, särskilt när jag är på språng och klappar in denna när jag samtidigt håller på med något annat. Kör denna varje morgon och kväll undantagsvis från två-tre ggr i veckan när jag istället kör Paulas Choice BHA Liquid för att rensa ur porerna lite.
 
Underbar produkt som sagt, dyr men dryg och värd varenda krona!
 
 
 
 

Kommentera här: