Paco Rabanne Lady Million Privé

 
Det här är en i högen av mina absoluta favoritdofter just nu! Tar den tillochmed på handlederna när jag ska gå och sova, det är faktiskt något nytt jag börjat med- kanske slösaktigt attt ösa på sig parfym vid sänggåendet men det är alltid mysigt med parfym och just lite varmare noter gör sig väldigt bra mörka höstkvällar, precis som sliskigare gourmanddofter är perfekt när man är lite deppig eller sugen på kakor... :)
 
 
 
Detta är en ny version av den vanliga guldiga Lady Million, noterna öppnas av apelsinblom och träiga toner, hjärtat består av hallon, helitrop och vanilj, och i den varma basen som jag älskar finns honung, kakao och patchouli. Till en början fruktig doft som utvecklas till en varm men mild och en ganska snäll orientalisk doft som stannar länge på min hud. Flaskan är dessutom jättefin, som en guldig diamant!
 
 

Kommentera här: