Kicks Root Concealer

 
Räddningen för gråa hår och utväxt är alla utväxtprodukter som kommit senaste tiden, Colorwow (skugga) har funnits ett tag men nu senaste tiden har det kommit mer och mer från olika märken, allt från skuggor till utväxtspray. Jag färgade nyligen min botten mörk och såklart bleknar färgen ganska fort, jag vill ha de intensivt och dessutom har jag några gråa strån i fram som syns endast två veckor efter frisörbesök vilket är så himla frustrerande men denna lilla palett råder bot på det- plus att den fixar bottenfärgen och de där ljusa fjutthåren i fram precis i den nyans jag vill ha dem.
 
 
 
 
Använder den nu maniskt nästan var och varannan dag. Så himla enkelt och snabbt och det håller dessutom till nästa tvätt utan att fejda bort. Fullkomligt älskar den! Jag har den mörkaste paletten och blandar färgerna, blir en perfekt mörkbrun sval ton. Finns i tre färguppsättningar och kostar 169 kronor!
 

Kommentera här: