Björn Axén Leave-In Spray Cool Silver

 
Den här sprayen har jag sneglat på ganska länge, tyckte en leave-in i sprayform med kylande effekt lät märkligt men tillslut bestämde jag mig för att prova den. All hjälp att dämpa de lilla gula som finns i mina blonda längder är värt ett test :D
 
 
Det är en pigmenterad glansgivande leave-in spray för blonda och gråa hår. Den reducerar gula pigment, ger en vacker klar glans, innehåller vårdande ingredienser som fuktar och mjukgör samt även värme och UV-skydd.
 
Va mycket skeptisk men testade och jo- den funkar faktiskt! Sprayade halva håret för jämförelse och de varma tonerna dämpas helt klart, man får ett kyligare intryck på håret snabbt och enkelt. Suverän produkt när man varken har ork eller tid att hålla på med silverinpackningar och dyl, bara att spraya på morgonen i vått eller torrt hår, föna eller självtorka och så är det klart. Mycket smidigt och jag gillar att den även innehåller värmeskydd. Kommer garanterat köpa om igen, rekommenderas till alla blondiner som snabbt vill kyla ner sig lite :)
 
 
 

Kommentera här: