Makeup- Violett

 
Lite lila är aldrig fel, här en skugga från en Nvey Eco-palett. Grymma skuggor verkligen, matta, lättblendade och sitter bra.
 
 
Minns inte riktigt vad jag använde på läpparna men ser ut som Kicks Läppenna Dusty Rose. Den är välanvänd här, inte ofta jag gör slut på en penna men den börjar bli väl kort nu. Älskar färgen som är svalt dammigt rosig lite mörkare nude. Känner mig alltid fin i den och vet jag inte vad jag vill använda för dagen, ja då blir det ofta den. Basen är Estée Lauder och brynen Anastasia (som vanligt). Har börjat använda Armanis Luminous Silk som bas nu också, växlar mellan den och Double Wear och trots att det är två helt olika typer av baser så trivs jag lika bra i båda. Måste dock undersöka nyansera på Armanis närmare, behöver skaffa en till lite mörkare, lite varmare, men bor inte nära någon disk så håller på att googla mig fram vilken jag kan komplettera med. Har nr 5 just nu men vill ha steget mörkare åt de varma hållet att blanda med. Får ta och åka till Stockholm någon dag fram över och kika runt, för där finns den ju i fysisk disk, och en massa annat också för den delen. Bor bara en timme bort men ändå tar jag mig så sällan dit. Får bli ändring på det :)
 
Ha en fin dag!
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: