Cocoa Bear & Creme Brulée från Makeup Geek

 
Känns som jag är sist av alla att testa skuggor från Makeup Geek men nu så, nu bor här två stycken i alla fall. Och jag skulle helt klart kunna klicka hem fler, jisses vilka bra skuggor- de hade jag iochförsig förväntat mig också. Underbara att jobba med och jag är lite kär i Cocoa Bear, äntligen har jag hittat en perfekt riktigt varm brun skugga som är precis lagom i mörkhetsgrad. Creme Brulée är riktigt fin den med- en sådan där typisk annvändbar färg att ha i sig själv eller blenda ut annat med. Har använt båda varje dag sedan jag fick dem faktiskt :)
 

Skuggorna nedan är swatchade i lite olika ljus, på ovansidan hand och handleden.
 
 

En sminkning med dem båda:
 
Läppstiftet är Smashbox  Safe Word ((min nya läpp-obsession- brunt, matt å sitter som berg))
 
Skuggorna finns att klicka hem från hemsidan  (det tog ett par veckor) och även på Beautybay numera. Det lär bli en beställning för mig snart igen för jag måste skaffa mig en palett till mina små pans, börjar bli lite bökigt att ha dem lösa i skåpet alltefterssom högen växer :D
 
 
 
 
Trevlig fredag <3
 
 
 

Kommentera här: