Makeup- Berlin

 
NYX Soft Matte Lip Creams är verkligen mina absoluta favoriter när det kommer till läpprodukter! De finns i många fina nyanser, de blöder inte ut så man klarar sig utan läppenna, konturerna blir snygga av applikatorn, de doftar vanilj, de sitter bra, de torkar till en snygg matt finish men trots sin matthet känns de inte sådär torra så man nästan får panik då läpparna känns som skrumpna russin (särskilt denna årstid, hua) utan de känns hyfsat bra en hel dag även efter en extraapplicering efter lunch. Kanske liite läppbalsam däremellan bara för att hålla de mjukt, ett måste för mig oavsett vilken läppprodukt jag än använder faktiskt och efterssom dessa ändå är matta (men inte alls torra) så vill jag helst ha något mjukt däremellan om jag lägger lager på lager. Men jag älskar verkligen dessa, tror aldrig jag köpt så många av en sorts produkt förr! Min senaste nyans jag köpte är Berlin, en mellanmörk mjölkchokladbrun färg, supersnygg! 
 
 
Ansikte:
Smashbox Pore Minimizing Primer
Armani Luminous Silk blandat med Lancôme Teint Idole 24 H
bare Minerals serumconcealer 
Diors matta löspuder
Anastasia Contourkit
KICKS Mineral Glow Starlight
 
Ögon:
Anastasia Contourkit (som skuggor)
Sensai Volymmascara
Anastasia Browduo Cocholate
Anastasia Browwiz Medium Brown
 
Läppar:
NYX Soft Matte Lipcream Berlin
 
 

Kommentera här: