KICKS- Glowpowder Starlight

 KICKS har utökat sitt makeup-sortiment med en hel hög fina grejer, blandannat detta Glowpowder, jag har färgen Starlight. 
 
"Det beskrivs som ett silkeslent löspuder med fint skimmer för ansikte hals och dekolletage och innehåller blandannat mineralen mica"
 
 
 
 
Det jag gillar med det här är att det ger ett sådan subtil fin och "stilren" fräsch glow, perfekt till vardags och superfint att gå på ovan kindben och näsrygg utan att det ser för mycket ut. Påminner till utseendet om Make Up Stores Wonder Powders men till finishen ganska lik Sensais Silky Highlighting Powder som är en av mina älsklingar bland lysterprodukter. Starlight är en ny favorit nu när jag är ganska blek men kommer nog att shoppa på mig Glam Bronze som är en varmare och något mörkare nyans till våren. Burken har smart nät så doseringen är busenkel, kostar 199:- och räcker nog i en evighet!
 
1 Anonym:

skriven

Roligt att de kommer med fler produkter. Jag är helt såld på Kicks peeling pads. passar min känsliga hud perfekt.
Mona

Svar: Ja de är verkligen grymma men samtidigt milda :)
bettielis beauty

Kommentera här: