IsaDora Facebuffer

 
Jag trodde aldrig jag skulle komma överens med en borste till flytande foundation- tills denna flyttade in! Har aldrig gillat borstar till att applicera flytande baser med, inte hittat någon som jag fastnat för. Jobbar dock ofta å gärna med platta foundationborstar när jag sminkar andra och tycker det blir fab, särskilt Cliniques variant, den är grym- för att nämna en! Men de är på andra det-på mig själv har jag inte gillat någon tillräckligt men nu så, har jag funnit en riktig guldklimp. 
 
 
 
IsaDora Facebuffer beskrivs som en multifunktionell borste med mjuka och tätt packade strån i syntet hår, optimal buffingeffekt och funkar till puder, rouge, foundation, blenda, buffa, tona eller vad man nu vill göra. 
 
Borsten är riktigt mjuk och gosig, applicering av flytnde foundation som jag använder den till går som en dans och resultatet blir jättefint. Känner inte ens att jag vill va där med fingrarna och fixa till som jag annars gärna gör. Dock kan jag inte hålla mig från att gå efter med en svamp och fuktmist som sista steg men det gör jag alltid oavsett, en vana helt enkelt. Bra borstar/redskap är förutom en bra hudvård grundpelarna till snygga sminkresultat och denna är väl värd att spana in till samlingen. Kostar 129 kronor!
 
 
 

Kommentera här: