No makeup- makeup

 
Inte mycket smink soliga dagar, älskar dessutom nakna ögon dvs. ingen mascara och bara markerade bryn. Trivs oerhört bra i det och snabbt går det också :D 
 
 
 
Här har jag bara använt lite concealer, Sensais Silky Bronze, NYX Butter Gloss, Anastasias Contourkit och Browwiz. Måste förövrigt nämna Anastasias Contourkit som jag aldrig trodde att jag skulle "behöva" och shoppade det således icke, tills för nån månad sedan. Och nu använder jag det vareviga dag. Är inget för contouring a´la hardcore alls men skuggorna i paletten är sjukt bra och användbara, så nöjd med mitt köp. Så kan det bli...
 
1 Ilona:

skriven

Så himla snygg du är här. Underbar färg i ansiktet. Du MÅSTE skriva mer om produkterna du använt! Supersnyggt :)

Svar: Tack så snällt sagt <3 Det måste va att jag kört BUS i ansiktet (bare Minerals Faux Tan) i kombo med Sensais Silky Bronze (01) och Anastasias Contourkit som gör färgen. The Power of makeup i kombo med lite BUS kanske :) Tack snälla du <3
bettielis beauty

Kommentera här: