Ny doftkärlek- Dior Poison Girl

 
Under Daisy Beauty Expot presenterades kommande produkter från lyxiga Dior och i den lilla neccesären vi fick med oss hem (ska visa vid tillfälle, klart den coolaste neccesären i min samling nu) så låg ett doft prov av nya doften  Poison Girl. Jag gillar de tidigare Poison-dofterna, en av dem (den röda) användes flitigt under en viss period i mitt liv och så fort jag känner den nånstans kommer minnena tillbaka. Sånt är kul, att dofter har så stor påverkan på vårt sinne.
 
 
 
 
Toppnoter: bitterorange
Hjärtnoter: damascus rose may rose
Basnoter: vanilla, tonkabean

Denna är ger ett lite yngre intryck än de övriga, lite ung och smått kaxig sådär. En varm, rund något söt doft med attityd. Jag är totalt kär i denna, har tillochmed sprutat på mig den nu klockan 22 på kvällen när jag sitter i myskläder och sniffar på mig själv. Mitt prov är nästintill slut och jag kan knappt bärga mig till denna släpps, kommer shoppa den bums!
 
 
 
*pressprov
 
 

Kommentera här: