AW med Dior

I måndags va jag på en After Work med Dior och Veuve Clicquot Pop up-shop. Det serverades god champange och smarriga snittar. Diors nyheter fanns på plats och jag botaniserade runt och kikade på gobitarna samt blev sminkad av en av märkets make-up artister.
 
Den första juni släpps en hög spännande produkter från märket och jag föll som en fura för skuggpaletterna som förutom skuggor numera även innehåller en primer och en eyeliner- hur smidigt somhelst. Det kommer en uppdaterad version av maffiga mascaran Diorshow, en vacuumhylsa som släpper in mindre luft och på det sättet minskar uttorkning för fort. En ny vattenfast eyeliner finns och den är snedställd-hur bra?! Jag som alltid använder en snedställd pensel till ändamålet tänker att varför har inga sådana sneda i pennform kommit tidigare? Mycket enklare att applicera och få snyggt och nu finns en sådan- wow! En bryngelé för välformade bryn och snygga gloss att kika på därtill, en perfekt avslutning på dan för mig :)
 
 
 
Nedan blir jag sminkad med en av de kommande paletterna och jag blev riktigt kär i färgerna, allra mest en ljus med glitter i som sveptes över hela sminkningen av gav en så fin glow. Kommer hänga vid diskarna när dessa finns att gå loss på, var så säker! Ville knappt tvätta av mig make-upen när jag kom hem :)
 
 
 
1 Donnachic:

skriven

Du blev så fin!! Din palett var mer i min smak också! Riktigt läckert! Tack för jätterolig kväll ihop!
Kram!

Svar: Tack och detsamma <3 kram
bettielis beauty

Kommentera här: