bare Minerals Pop Of Passion Lip Oil-Balm

I juni, närmare bestämt den 15:e lanseras bare Minerals Pop of Passion lip Oil-Balm. Det är ett mjukgörande balmstick i färg som återfuktar, ger lätt till medium täckning och har en longlastingeffekt. Innehåller trevliga ingredienser som fröolja från passionsfrukt, jojobaolja och solrosolja och finns i åtta nyanser.
 
 
Jag har fått hem nyansen Rose Passion som ger en vacker röd nyans. Dessa hybrider mellan balm och stift har ju poppat upp från lite olika märken de senaste åren och gemensamt för dem alla är dess mjuka känsla, lite halvglossig finish som är väldigt lättburen. Jag har faktiskt än inte fastnat ordentligt för någon jag testat tidigare då ja ofta tycker de är lite för balmiga och försvinner lite för fort och tänkte att denna är väl ungefär som de andra men de va den INTE. Den är trots sin supermjuka formula inte alls glidig och glatt utan ger bra med färg, känns skön på läpparna och sitter där den ska-länge! Fick känslan av ett balmliknande lipstain typ, helt i min smak. Älskar det här, massor!
 
Bas, bryn och Pop Of Passion Lip Oil-balm!
 
 
*produkten är ett utskick, detta påverkar dock inte mitt omdöme av den
1 Hildes Closet:

skriven

Visst är det underbart. Vart hittade du infon om nyansen? Jag kan inte hitta något om vilken det är jag testar:)

Svar: Jag googlade massa bilder och körde uteslutningsmetoden :) Mailade och frågade om vilka nyanser som skickats ut och de va alla så kikade på flera bilder och kunde bestämma vilken min va :)
bettielis beauty

2 Lackert:

skriven

Himla fin nyans och hylsan är ju jätte söt den med

Svar: Ja jag älskar den!
bettielis beauty

Kommentera här: