Wonder Pearls

Som den mineralmakeupjunkie jag är va jag bara efter Lottas tips tvungen att testa ett prov av webbshoppen Acasias  mineralpuder Wonder Pearls. Mineralmakeup är något jag kör periodvis, kanske framförallt vår och sommar och jag har provat mig genom så många märken jag kunnat genom åren. Allt för att hitta en favorit och vad man gillar beror ju på vad man vill ha för finish. Vissa är mer matta och vissa är mer lystriga, vissa täcker ganska skirt och vissa täcker enormt bra likt en flytande täckande bas.
 
Jag har alltid föredragit de lite mer lystriga då jag gillar lite glow till huden när jag använder mineraler, tycker de blir så himla fint- särskilt sommartid. Och detta måste va de absolut mest lystergivande mineralpuder jag nånsin provat!
 
Wonder Pearls innehåller naturliga mineraler och krossade pärlor som stimulerar cellförnyelsen, förminskar porer och skyddar din hud mot yttre påfrestningar och tillåter huden att andas. Det rena naturliga pärlpudret ger näring och skyddar huden samt bromsar det naturliga åldrande och ger huden ett ungdomligt och fräscht utseende.
Pudret innehåller alltså mikroniserade pärlor och wow, de märks!  De är lent och silkigt, smälter ihop med huden, har byggbar täckgrad och ger en helt makalös lyster. Jag blev hooked på en gång och är jättesugen att beställa en fullstor burk. Nyansen jag har provat är 02 och den funkar bra nu efter lite sol och BUS men i vanliga fall är nog 01 min melodi. En ultimat kombo är väl både 01 och 02 så kan man blanda dem efter årstid.
 

Ovan har jag Wonder Pears 02 och lite rouge som bas. Blir så otroligt fint!
 
 
Wonder Pearls 02  i dagsljus
 
 
Wonder Pearls 02 i solljus
 
 
Priset för en 7-grams burk är 360 kr men fram till midnatt söndagkväll kan man beställa detta med koden donnachic för 25% rabatt i Acasias webbshop!
 
 
 
 
1 Lackert:

skriven

Så snyggt glow

Svar: Tack :)
bettielis beauty

2 Donnachic:

skriven

Så kul att du gillar!! Och tack för länken! Detta puder är outstanding, och används mycket även här! Du är så fräsch och fin!
Kram!

Kommentera här: