Ännu en magiskt bra ögoncreme

Är de något jag är kinkig med i hudvården så är de ögoncremer, många kan jag gilla och tycka att- jo men denna är bra MEN sen finns de som där som bara är superduperbra så att de känns. Som den här! Jag har inte så väldigt kraftiga rynkor än, mest några få linjer men de kommer mer och mer och jag tänker bromsa dem så mycket jag bara kan. Att åldras är vackert ja, men kan jag bromsa på rynkorna så tänker jag minsann göra det- punkt slut.
 
Den här ögoncremen kom i vårens bonus från Skincity, när man handlar för en viss summa så får man med en påse av minigoodies och den va ja inte sen att haka på. Den lilla rackarn innehöll 5 ml men den har räckt ganska länge måste jag säga och då är jag inte typen som snålar med creme, snarare tar jag jämnt för mycket av de mesta.
 
 
 
Trippelverkande ögoncreme som behandlar och förebygger skador i ögonområdet. Reducerar svullnader och mörka ringar samtidigt som fastheten återfås och ögonområdet upplevs som ljusare. Förbättrar dramatiskt fuktinnehållet och elasticiteten i huden. Reducerar medium-till-djupa kråksparkar och rynkor och minskar svullnader.
 
Den är sjukt bra den här! Jag gillar ju fylliga ögoncremer och den här är det. Känns väldigt fuktgivande, plumpande och utslätande, lite räcker långt. Den uppljusande effekten får jag låta vara osagd men jag är så mörk runt ögonen ändå så tror ingen produkt i världen kan fixa det, de får concealer göra. Hade jag samvete att slänga nästan en tusenlapp (949:-)  på en fullstor produkt skulle jag göra de direkt, nu har jag inte de samvetet just nu så de får vänta men den står högt på min lista!
 
Skincity har förresten bra rea just nu, såg en massa fina lack från Essie som jag blev sugen på samt Bliss fantastiska ansiktspeeling Micromagic till superpris. Svårt att hålla sig...
 
 
 
*inlägget innehåller affiliateslänkar
 
 
1 Nina:

skriven

Hej!!

Va kul att kika runt här :-), känns som längesen men nu hinner jag äntligen då semestern börjat.

Jag tror jag har den där krämen liggandes också i en 5 ml förpackning. Ska ta fram den och testa tror jag :-). Tack för tipset.

Svar: Hej! Skönt med semester, hoppas du får de bra! Ja testa denna- den är fantastisk!
bettielis beauty

2 Hildes Closet:

skriven

Den är grymt bra. Mina mörkar ringar under ögonen halveras med denna samtidigt som den är uppstramande:) A winner!

Svar: Åh ja vill verkligen ha den i fullstor alltså!
bettielis beauty

3 Ann-Sofie/Colour it:

skriven

Jag älskade denna också Min har också precis tagit slut....;-)

Svar: Ja buhuu min är också slut :(
bettielis beauty

4 Donnachic:

skriven

Den här har jag två små tuber av och Love it!
Kram!

Svar: Ja grym!
bettielis beauty

Kommentera här: