Dagmar for Decléor

Härom kvällen efter en låååång arbetsdag kom jag hem och fann en fin påse från Dermarome på hallbyrån. Inuti låg en ursnygg kuvertväska fylld med småprodukter från Decléor. Jag gillar Decléor mycket, de va de allra första salongsmärket jag använde och min allra första ansiktsbehandling på salong var med deras produkter. Har alltid haft en förkärlek till deras Aromaessencer och Nightbalms som jag avverkat några genom åren, de är verkligen lika härliga för huden som för sinnet med sina underbara dofter.
 
För tredje året i rad samarbetar Decléor med de svenska modehuset House Of Dagmar och tillsammans har de skapat en lyxig gåva utöver det vanliga- en exklusiv kuvertväska inspirerad av Dagmars vårkollektion 2015. Kuvertväskan är fylld med några favoriter från Decléor.
Väskan innehåller:
-Systeme Corps Bodylotion 50 ml
-Life Radiance Scrub 15 ml
-Hydra Floral Multi Protection SPF 15 Enhancíng Tinted Cream 10 ml
-Aromaessence Neroli 1 ml
-Hydra Floral Multi Protection Moisture Activator Rich Cream 5 ml
-Aromaessence Essential Night Balm 2,5 ml
 
Vid köp av valfria Decléorprodukter för 650 kr så får man denna lyxiga gåva värde 1125 kr på köpet. Erbjudandet gäller under mars eller så långt lagret räcker.
 
 
*pressutskick
 
1 Donnachic :

skriven

Visst var det en härlig överraskning som kom på posten? Jag tyckte väskan var ovanligt snygg! Har dock inte provat några av produkterna ännu.
Kram!

Svar: Ja superfin, min står framme, för snygg för att inte göra det :)
bettieli

Kommentera här: