Nätfyndat

 
Man blir aningens stressad av alla julkalendrar, adventskalendrar, dagens lucka o hej och hå just nu. Kraftigt rabatterade grejer bara flyger fram i flödet på instagram och i mailen poppar de in erbjudanden i inkorgen. Mycket trevlig med alla rabatter dock, klagar inte alls- ända problemet är att jag inte hinner kolla igenom alla erbjudanden ordentligt men kanske tur för plånboken det  :D
 
Skincitys "varje-dag-hela-december" erbjudanden vakar jag dock över som en hök då jag vet att de oftast blir ett flertal köp varje år. Hittils har det klickats hem Maria Åkerbergs Shampo, Balsam och Papayapeeling när de märket fanns i luckan, lika bra att fylla på med favoriter som används flitigt när de är rabatt på dem. Nu hoppas jag att de blir luckor med Jan Marini, Beaute Pacifique, Sensai och Paulas Choice också då de är märken som har produkter jag köper om och om igen :)
 
 
En annan shop/butik med himla bra produkter som kör dagens lucka är Acasia. Fyndade en fantastisk ögoncreme och fina Wonderpearls i en ljusare nyans än den jag redan har på Black Friday men de har som sagt även de riktigt bra erbjudanden varje dag denna decembermånad så värt att spana in :) Ögoncremen är Amazing för oss 35+ för övrigt  :D
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: