Fortfarande förbluffad av Olaplex magi!

Alltså..mitt hår va risigt innan och nu helblekt tillsammans med Olaplex som jag nämnt tidigare. Det borde vara i sämre skick än någonsin men de är precis tvärtom. Olaplex har använts genom hela proceduren och mitt hår är i bättre skick än på länge. Rena rama trolleriet! Hur kan det ens vara möjligt att få till en produkt som fungerar såhär? Fantastiskt!
 
 
1 Ann-Sofie/Colour it:

skriven

Gud så skönt när man hittar något som funkar så bra att man blir så förvånad. :-)

Svar: Visst är det :)
bettielis beauty

2 Donnachic:

skriven

Jag älskar den där färgen du har på håret nu, och framförallt hur makalst friskt och glansigt det ser ut, otroligt vackert!
Jag hoppas på samma fina resultat nu när jag också ska bege mig iväg till frisören! :)
Kram!

Svar: Den är ok, men vill ja ljusare :P Tack <3 Du blev jättefin! Kram
bettielis beauty

3 Lackert:

skriven

Ser jätte fräscht ut :)

Kommentera här: