Fantastiska produkter för oren hy som vill ha anti-age!

Skincity har just nu tre för två på Beauté Pacifique- ett märke som jag har flera favoriter från som jag defenitivt inte kommer ersätta i första taget. De är båda fantastiska för en hud som min- jag vill ha anti-age produkter som samtidigt fungerar och motverkar oren hy och de gör dessa.
 
 
 
Clinical Super3 Booster är en effektiv A-vitamincreme som ändå är hudvänlig. Den reparerar kollagenstrukturen, stärker huden, gör den jämnare och är toppen för en hud som lätt får plitor.
 
Clinical Super3 Exfoliator är en supereffektiv peeling med både minimala korn och syror, det är fart i den vill jag lova och den gör sitt jobb och lite därtill.
 
Jag är även ett stort fan av ögoncremen och lermasken, haft dem båda ett par vändor om härhemma. Har sedan länge varit nyfiken på detta serum också, de har hyllats både här och där och om de inte vore för att jag redan hade ett gäng serum på kö att använda upp i skåpet skulle jag slå till...
 
 
*inlägget innehåller affiliatelänkar
 
 
 
1 Donnachic :

skriven

Vad är det som jag inte fattar, men som alla andra verkar gilla med BP?? Funkade inte på mig förra året, men kanske fel kombo?? Jamen passa på!! :)

Svar: Beror nog på vad ur deras sortiment, allt har inte funkat för mig, men dessa är grymma!
bettielis beauty

Kommentera här: