Ny favoritdoft

Jag fick häromdagen ett prov på The Body Shops nylanserade doft Red Musk. Beskrivs som en djärv blandning av mysk som sällskapar med noter av peppar, kanel och tobak- den är alltså helt utan blommor. Jag ÄLSKAR denna varma, kryddiga och höstmysiga doft- den är helt i min smak. En doft jag helt klart gärna bosätter mig i och vill bara ha allt av denna just nu. Love it <3
 
1 Lotta:

skriven

Åh det där låter ju någonting för mig som letar lite kryddigare dofter! Roligt att du skriver om parfym, jag har så svårt att hitta rätt! Ska gå in i närmsta butik och lukta på denna! :)
Kram!

Svar: Denna är verkligen speciell, inte typiskt feminin utan lite djärvare men ack så varm och fin. Fråga om prov :) Kram
bettieli

2 Beauty by M:

skriven

Tycker den doftar gott men är absolut ingen doft för mig. Jag passar mer i lätta fruktiga dofter :) Fick den i fullstorlek i pressutskick,även oljan i samma doft. Om du vill kan jag skicka parfymen till dig mot portokostnad? Den doftar faktiskt gott och flaskan är sååå fin så den förtjänar att användas. Dock måste jag fota den till bloggy först ;)

Svar: Tack fina rara du <3 <3
bettieli

Kommentera här: