Makeup- Warm Berry

IsaDoras kollektion Coffe & Poetry har jag dregglat efter ända sedan den kom ut i butik, ville ha allt men ibland får man hejda sig så jag köpte "bara" en av paletterna- den varma Coffe & Poetry. Alla skuggorna är skimriga, lättarbetade och så otroligt fina- detta kommer helt klart bli en favorit. Här har jag använt paletten och blendat ihop skuggorna rätt mycket då jag ville ha en lite varm bärig sotning. Läppstiftet är också från IsaDora och heter Deco Rose. De är matt men inte åt de torra hållet utan skönt på läpparna. Färgen är vackert rosaröd åt de bäriga hållet men inte så djup utan väldigt lättburen. Bättre bilder på sminkningen kommer senare.
Här är skuggorna swatchade helt utan primer, superfina!
Swatch på Deco Rose, älskar detta läppstift :)
 
 
 
1 Aila:

skriven

Läckert, älskar stiftet jag med, bar det idag faktiskt ;))

2 Lackert:

skriven

Åh vad snyggt! Jag gillar hela kollektionen men har inte blivit av att jag köpt nåt från den iaf inte än. Får se om de blir nåra pengar över till de

Svar: Samma här, massa fint :) :)
bettieli

Kommentera här: