Skinfood Seaweed Mineral Waterproof Eyeshadowstick

TVÅL Skincare har ju en hel hörna i sin webshop med koreanska märken och produkter, bland annat dessa vattenfasta cremeögonskuggor som är i form av praktiska twist-up pennor med sudd i ena änden. De finns i sex olika nyanser och jag har testat 06 Mineral Blue och 04 Mineral Coral. De är krämiga i konsistensen, otroligt lättapplicerade, skimrar fint och sitter superbra. Jag testade idag att ha handen under rinnande vatten samt gnugga lite och de släpper inte i första taget. Perfekt på sommaren alltså!
Den koralliga använde jag här - både på kind och ögon, den är fantastiskt fin på kinden fast det är en ögonskugga, den blå kommer i ett inlägg snart :)
 
Dessa kostar 98 kronor styck och finns här
 
 
*produkten har jag fått som utskick/prov, detta påverkar dock inte mitt omdöme eler utlåtande av denna :)
 
 
 

Kommentera här: