Bronzingtime

Jag använder nästan aldrig bronzer men vår/sommartid kommer suget och jag plockar fram dem då och då.
Detta är mina två favoriter.
 
Idun Minerals Midsommar -en ganska neutral sval bronzeton i lös mineralform som passar de flesta. Ger inget direkt skimmer men ett lätt glow, så otroligt fin. 
 
Manasi Makeup Lyster Cream Bronzer -en ljusare mer skimrig variant i krämform som är superfin att dutta lätt längs kindbenen för solkysst glow eller jobba in mer för en mer bronzig look.
 
Idun Minerals Midsommar, Manasi Makeup Lyster Cream Bronzer
 
 
 
1 Hildes Closet:

skriven

Bronzer är snyggt, om den är rätt applicerat. Du som är proffs och kan detta, skulle du kunna visa med bild och text hur man ska tänka?

Svar: Åh inte är jag proffs men tack ändå för det :), ska absolut ha i åtanke ett sånt inlägg :)
bettieli

2 Aila:

skriven

Jag fullkomligt älskar Manasi cream den ger så snygg lyster och så doftar den mumma ;)

Svar: Jaaa den doftar ljuvligt!
bettieli

Kommentera här: