Nubar Wildlife

Kom över detta underbara lack i ett byte och så himla glad är jag för det! Absolut en av mina älsklingar i lacklådan. Vackert duokromt, jag upplever det som metalliskt höstgrönt med skiftningar i brun-koppar och violett. Så vackert att bära en septemberdag!








1 Honi:

skriven

Påminner mig också om höstlöv :) Passande effekt!

2 Pamsan:

skriven

Just det lacket kom jag att tänka på på vägen till jobbet i morse. Har haft det ganska länge men har inte testat det än. Ett typiskt lack som jag vill spara på för att det är så vackert men nu vet jag inte om jag kan vänta längre. :)

3 Aila:

skriven

Gläder mig att du gillar den då;)!

4 kerstin:

skriven

Jättefina färgskiftningar!

5 sminkjante:

skriven

Riktigt fint. Gillar den olivgröna skiftningen.

6 Emma:

skriven

Ohh lite spännande lack måste jag säga. Påminner lite om bensin blandat med alger, fast på ett bra sätt =)

7 Emma P:

skriven

Det är verkligen ett lack med fantastiska skiftningar... nubar är förbaskat bra på duochroma lack.

8 Sminkan:

skriven

Det är så fint! Härligt skiftande och med fin glans. Hela den kollektionen är sanslöst bra!

9 Kajalpennan:

skriven

Länge sedan jag tog fram Wildlife. Jag har för många lack helt enkelt. Det är så vackert

Kommentera här: