Lumene- In The Sun

Är vanligen mest för krämlack men får litet sug efter skimrande sköneter nu och då. Detta är verkligen supersnyggt och skulle poppa till solbränd hy men ser ganska fint ut till bleka små händer som mina också. Kräver tre lager för att täcka hyfsat, nyansen är någon slags korallig-aprikos-persikoton med massa rosa skimmer, ljuvligt!




1 kerstin:

skriven

Jag dör, så snyggt! Detta vill jag också ha!

2 Sofia (nibblah):

skriven

Oh, vilken liten sötsak! Det såg verkligen ljuvligt ut på dig!

3 Tina (Beleza):

skriven

Härligt sommarlack. Är också mest för krämlack men ibland så vill man ha lite skimmer.

4 Basteth:

skriven

Ett riktigt koralloreange senvår lack. Inte riktigt så där starkt som man kan vilja ha på sommaren, men persokofärgat nog att tillfredställa ens drömmar om sol och värme, även på våren. Precis vad jag skulle vilja ha just nu.

5 sminkjante:

skriven

Detta skulle jag kunna tänka mig till sommaren när man (förhoppningsvis) har lite solkysst hud.

6 Veronica:

skriven

Åh- det var jättefint!

Kommentera här: