Pink Me Later

En till góbit från H&M, javisst! Vill man ha barbierosa plut utan skimmer med mumsig koladoft är detta perfekt. Det är oförskämt snyggt och åker nog upp på listan bland favvisarna utan tvekan.




1 Ninni:

skriven

Ja, jag säger ju det - H&M's gloss är fantastiska till det priset. Jag köpte ju ett i samma serie häromdagen, finns såklart i min blogg. Men nu måste jag ju kanske ha detta också - rasande grann färg!

2 Josephine:

skriven

Underbar färg, jag snodde kompisens Anni can rock och det är lika fantastiskt det! Måste ha! =)

3 badbomben:

skriven

NU rusar jag och köper det här, det är ju perfektion!

4 Linda:

skriven

Ninni- visst är de, har köpt flera stycken jag :D



Josephine- ja Anni can rock gillar jag oxå massor, egentligen är den färgen ännu finare men tycker inte de är samma go i de glosset, detta är pigmentrikare.



badbomben- do so, du lär inte ångra dig!

5 marybeth:

skriven

Ser fint ut!



Jag måste köpa några av H&M's de där glossen.. jag har inte testat några på hundra år känns det som. De lär ju ska vara bättre nu än då, verkar så i alla fall.. :)

6 Basteth:

skriven

Har gått och funderat på det här glosset i evigheter sedan jag såg det här hos dig och tyckte det var rejält med kräm i och slog äntligen till idag! Se där vilken slagkraft du kan ha! Nästan två mån senare kom jag fortfarande ihåg vilken fin rosa färg du hade på dina läppar och vart bara tvungen!

7 Linda:

skriven

Basteh- men vad åh skoj, det är så kul att höra att man inspirerat :o) H&M ´s gloss är verkligen toppen tycker jag, hoppas du gillar det nu ;o)

8 Basteth:

skriven

Döööönöjd.:-) Känner mig urfin.;)

Kommentera här: