My hairs best friend!

Min tub med Joicos K-pak Deep Penetrating Reconstructor är slut sedan en tid tillbaka och mitt hår saknar den något enormt. Måste komma ihåg att handla den på någon salong snart, alternativt beställa den hos någon nätshop för den är oumbärlig helt enkelt! Hårinpackningarnas rolls royce, har ni inte provat den redan,
give it a try!


1 Beauty by Tanci:

skriven

Hej hej, Jo jag har testat den men har inte fått tycke än för den :S Håret blir inte så utrett som med andra favoriter.

2 Pamsan:

skriven

Joico är min favorit men har bara provat schampo, balsam och ett föngojs. De gröna flaskorna med s.k. "thickening"-egenskaper. Funkar jättebra på mitt tunna, skandinaviska hår. Doftar dessutom jättegott. Kanske skulle ta och testa den där inpackningen.

3 fia:

skriven

Ja inte illa med ett sådant tips nu när håret verkligen inte ligger på topp.

Ska kika närmare .

kram.

4 matilda:

skriven

Oj vad jobbigt! =/ Helammar du eller får han nåt annat, gröt, ersättning/välling?

För vi har ju alltid gjort så att vi har lagt Milia i sängen när hon ska sova och så ger vi henne en flaska med 200 ml ersättning som hon somnar av.. Och som du säger ja så har vi haft gröt i den, vi har fortfarande. Vi kör på en mjölkfri gröt som är gjord på ris och morot, den är bra just för att man blandar ner lite av den i ersättningn, till önskad konsistens liksom, så det är jättebra för att göra ersättningen lite tjockare, då Milias spya blir lite fastare ;P Men så blir dom ju mättare på det också. Blev helt chockad där i början när jag slutade amma. Då helt plötsligt gick det liksom 4-5 timmar mellan måltiderna!

Sen det där med att han vaknar så ofta på natten.. Så var det för oss också förut. Hon fick ju flaskan som hon sov på i typ 5 timmar, men sen så ammade jag ju och efter de så vaknade hon varje/varannan timma och skulle amma. Men när vi gav flaskan igen på natten nu så sover hon många timmar till och nu som sagt så äter hon bara en gång om natten. Jätteskönt verkligen!

Men testa blanda i gröt i ersättningen på kvällen, blir dom ju mättare på. Och om du vill så prova me flaska på natten också.. man vänjer sej med att gå upp, haha jag kommer knappt ihåg på morgonen att ja vart uppe på natten, man gört i sömnen! har alltid allting förberett så det är bara in i micron och sen skaka :) Funkar kanon..

Dannes syster har kompisar om har bebisar som haft svårt att sova, men dom har testat anna wahlgren (tror jag hon hette) hennes metod och dom bebisarna sover nu! Hennes metod går tydligen ut på mkt rutiner och så.

Oj nu blev det en hel novell här haha :) Men klart man vill dela med sej med tips!

Hoppas ni mår bra! Kram

5 Linda:

skriven

Tanci- nej den e kanske inte lika trasselutredande som många andra men desto mer återuppyggande tror jag bestämt :o)Men isf kan man ta ett balsam efteråt, för att sluta hårstråna och få de silkigt.



Pamsan- åh då ska jag testa thickening serien framöver, har oxå typiskt tunt platt hår som vill ha lite volym!



fia- testa, de e bra grejer ;o) Kram



matilda- tack för svaret, svarat hos dig

Kommentera här: