Badbollen!

Gulliga Creme-Idiot ville se en helbild på mig och magen och det kan jag väl bjuda på :o)
Denna är tagen vid knappa 39 fullgånga veckor- ser ungefär ut som om jag svalt en badboll!



1 Nina från Finland:

skriven

Nej vad söt du och din "badboll" är =) Du är förresten fantastisk på att använda färger, man blir så inspirerad på din blogg! Lycka till till dig, mannen och den kommande babyn =)

2 Fåfängan:

skriven

Vilken fin mage du har! :-D

3 Ninni:

skriven

Helt bedårande!

4 Rocketqueen:

skriven

Ojojojoj....wow! All lycka till er!!

5 Viola, Killer Colours:

skriven

Du ser ut att kunna spricka alldeles snart med den magen. ;) Sött sött och lycka till med allt!

6 Kerstin:

skriven

Fin boll =) Lycka till!

7 Karin:

skriven

Verkligen superfin mage! Lite avis blir man allt!

Hoppas det går bra nu tiden ut!

8 marybeth:

skriven

Åh så fint! :) Önskar er all lycka!

9 SantaCarolina:

skriven

Oh Bettie, du är så fin!! Det riktigt lyser om dig... jag tittar in här titt som tätt för att se om nåt hänt... Jag kallas Fotbollen av alla... det är du och jag då: Badbollen och Fotbollen!

10 Kissen:

skriven

Åh så fin du är! :D

Gravida kvinnor har något speciellt omkring sig!

Stort lycka till med bebisen!

kram

11 Emma P:

skriven

Haha, ja lite som en badboll, men en fin och klädsam badboll:)

12 Sanna:

skriven

awww, så vackert!!! <3

13 Mayaline:

skriven

Oj så nära det är nu!

Det är jättefint med en badboll :D

14 Maria:

skriven

Ååå vad fin du är. Helt underbar mage :)

15 Madeleine & Marie:

skriven

Oj så spännande, all lycka till dig! :)



Kramisar! <3

16 creme-idiot:

skriven

Åh, tack snälla, vad roligt att få se dig. Du är precis så fin som jag trodde! Själv var jag stor som ett hus. Om du har en badboll i magen såg jag i jämförelse ut som en flodhäst hela jag!! I femte månaden! Du är ju jättefin. Ska bli sååå spännande att få se ditt mirakel. Snart!

17 Marina:

skriven

Å va gulligt! Jag får värsta flashbacken... jag var stor som ett hus med min sista, gick upp 25 kr (!!). Du verkar bara ha fått magen. Slutet är nära förstår jag, lycka till och hoppas vi får se en bild på bebisen senare!

18 fia:

skriven

vilken vacker bild på dig och magen .

19 haboubaa:

skriven

God luck :D

20 Johanna:

skriven

Fina du!

21 Therese:

skriven

Vad fin du är! Stort lycka till nu!



Kommentera här: