Återupptäckt shampobar!

Häromdagen när håret skulle tvättas plockade jag fram min shampotvål från Chagrin Valley - Carrot Milk&Honey och åh vad jag gillar den, hade nästan glömt hur bra den är! Löddrar härligt och känns otroligt vårdande- håret bli så mjukt och balsam känns nästintill överflödigt. Till och med dagen efter när jag bara sköljde igenom håret gick det otroligt lätt att kamma ut, vanligen brukar det då behövas en pytteklick  balsam men kammen gled rakt igenom utan ett trassel. Är man nyfiken på handgjorda naturliga produkter ska man absolut kika in hos Chagrin Valleys mysiga shop!




1 SaintBella:

skriven

Halloj!

Läste din kommentar hos Karin om att bebben inte ville komma ut. Syrran var i samma sits för en månad sen, nästan iaf. Vattnet gick men värkarna kom inte, så de satte igång henne och inte förrän 12 timmar senasre började hennes egna värkar, och 12 timmar senare igen kom Oliver ut.

Hoppas du slipper en sån långdragen förlossning! Stort lycka till och grattis på förhand!

2 Linda:

skriven

Saint Bella- tack för omtanken, ja man vet ju aldrig hur det blir i förväg men jag hoppas att allt går bra när det väl sker...man blir mer och mer nervös...

Tack för lyckönskningen :o)

Kommentera här: