PinkGold

Jag sminkar mig väldigt "naturligt" just nu (när jag väl sminkar mig) Underlag-rouge-mascara-gloss/läppstift typ. Ibland känner jag dock för lite mer kreativitet och färg och det går faktiskt att vara kreativ men snabb samtidigt :o) Färgglada/glittriga skuggor och kajalpennor i kombination  enkelt lagda behöver inte ta mer än fem minuter...

Här har jag använt:

Highlighter Dignity-FACE
Jumbo eyepencil Yoghurt-NYX
Pigment Pink Gold-Barry M
Magic Dust Nymph-Lmie Crime
Eyepencil Old Moss&Snowflake-MUS


1 Tina (Beleza):

skriven

Åh vilka härliga kontraster. Såna sminkningar funkar aldrig på mig. Jättesnyggt!

2 Julia [ Fotobloggen ] ♥:

skriven

hejsan.

undrar om du skulle kunna göra mig en tjänst?:)

kramar

3 kerstin:

skriven

Åh så fint! Jag fortsätter läsa, oavsett vad du bloggar om =)

4 Linda:

skriven

Tack så mycket för kommentarerna :o)

5 Sminkan:

skriven

Mycket fint! Vilket skimmer! Dignity är verligen en bra produkt!

Kommentera här: