Habegär

Ett fint läppstift  är alltid kul och ett fint läppstift i en ännu finare hylsa är ännu roligare och underbara
Lime Crime´s Candy Future Lipstick
har de allra finaste läppstiftshylsor jag nånsin sett. Så sagolikt söta att jag skulle kunna köpa allihop även om en del av nyanserna inte är helt lättburna :P Är väldigt sugen på att beställa fler Magic Dusts också då burkarna numera innehåller dubbla mängden pigment. Tycker man blir otroligt inspirerad bara av att gå in på sidan bland alla härliga färger och fantasifulla beskrivningar :)









1 sminkjante:

skriven

Färgerna på läppstiften är så snygga men inte så lätt burna för en läppstifts fegis som jag.

2 Emma P:

skriven

Läppstiften är jag faktsikt inte så sugen på, men däremot skuggorna. Har testat Siren och Pompadour och de är ju verkligen kanon! Och när det nu dessutom är dubbelt upp i burkarna... Har du beställt från Lime Crime nån gång? Tänkte om du visste hur det var med frakt och så... alltså om den är hög.

3 kerstin:

skriven

Mums!

4 Ninni:

skriven

Har du läst debatten om Lime Crime? Kolla på Pret-ty får du se.

5 Linda:

skriven

sminkjante- håller mé, de sticker ut ;)



Emma P- ja har beställt tre pigment men minns tyvärr inte fraktkostnaden, dock va de nog inte så farligt för då hade jag kommit ihåg det :P



kerstin- :O)



Ninni- jodå, har läst att det vart ett blåsväder kring produkterna...har dock inte hunnit läsa så jättemycket, men de är trist, vet inte vad man ska tro faktiskt...

Kommentera här: