Dazzleglass Creme

MAC´s kollektioner må vara hypade men med skäl till det kan jag tycka då bilderna får mig att vilja springa och köpa på en gång :o) Inte alltid men relativt ofta iallafall. Särskilt läppstiften och läppglansen, just nu vill jag ha nya Dazzleglass creme i nyanserna Totally Fab, Do It Up och Luscuios Spark..möjligen Amorous oxå... Älskar de vanliga klistriga Dazzleglass men detta måste jag oxå testa...himla synd att MAC inte finns i stan (men tur för plånboken...)






  • Soft Dazzle - Mid-tone peach pink with gold pearl
  • Sublime Shine - Light coral brown with gold pearl
  • My Favourite Pink - Light blue pink with pearl
  • Perfectly Unordinary - Bright yellow pink with gold pearl
  • Luscious Spark - Light orange with gold pearl
  • Do It Up - Bright blue pink with pearl
  • Totally Fab - Bright yellow red with pearl
  • Amorous - Deep brown red with pearl
  • Creme Allure - Bright yellow plum
1 sminkjante:

skriven

Är det mindre glitter i creme dazzelglace än de vanliga? Jag gillade klistrigheten i de vanliga men hatar glittret, det fastnar överallt i hela ansiktet.

2 matilda:

skriven

Kommer inte på träffen som du kanske märker snart.. hehe visste inte hur jag skulle höra av mej till nån, har ju inte nåns nr, men ni går väl upp ändå antar jag. Hade planerat att åka bil, men så kom jag på att Danne har bilbarnstolshållaren i våran bil och han är i Gävel :( Så jag hinner inte nu. Hoppas ni får det trevligt.. Säg till om ni bokar nån mer träff så hakar jag :)

Kram

3 matilda:

skriven

Haha jaa oj va ballt att det var så då. Vad fick alla då? pojkar, flickor? Tänkte om man gissade rätt :D Men åh va tråkigt att jag inte kunde komma. :(

Förresten vilka datum kom alla bebbar då? Gick dom över eller tidigare? Tänkte om hon berättade det? Bestämde ni nån mer träff?

Kram

4 Elena:

skriven

Är himla sugen på amorous också.

5 Kajalpennan:

skriven

Precis, tur för plånboken! Men jag ska till Oslo i veckan = Gardemoen = MACdisk :)

6 IaMia's:

skriven

Hej, lilla söta mamma!

Hoppas att det är bra med dig. Det är en himla tur att inte MAC smink finns i Sundsvall för då hade man nog handlat sig ruinerad :)

/Madeleine och Marie



Kommentera här: