1 Tina (Beleza):

skriven

Men herregud så sött. Den där bilden gjorde nog min julafton.

God Jul. Kram

2 Anonym:

skriven

Så gulligt :) god jul till er också!! Blir ju riktigt mys nu när man har dom små:)

dopet ja, bättre senare än att stressa. Jag bokade en riktigt jobbig dag känner jag nu..visst det blir hur mysigt som helst i juletider,meen, idag e det jul och man vill koppla av, men jag känner massa stress. Först till örebro nu, hem imorn, på lördag ska allt till dopet handlas och bakas!! Oj oj.. Har liksom haft fullt upp me julklappar o allt nu innan.. Men men de e bara o bita ihop.. Haha de här klarar vi fint hoppas jag..

Är inte alla hjärtans dag på en helg då? Hade juvart fint att ha hans dop då:) hoppas nifår en mysig första jul! Kramar

3 Anonym:

skriven

Från mej:p

4 Karin:

skriven

Aw, så söt han är Algot!!

God Jul!!!!! :D

5 Caroline:

skriven

Vilket litet gos! En sådan underbar liten tomte. God Jul på er!

6 Sanna:

skriven

God jul!

Så himla fin bild!

7 luckeboi:

skriven

Haft en bra dag? :)

8 Johanna:

skriven

hoppas att du fick en jätte bra jul! :D

9 Sminkan:

skriven

God Jul! Han är bedårande, lille Algot!

10 Emma P:

skriven

God jul på dig också Linda. eller ja, god jul till hela familjen egentligen:)

11 Kabuki-Emma:

skriven

Sötaste lilla tomten!



Svar:

Hampus har också blivit torr nu i vinter så honom smörjer jag morgon och kväll med Estelle & Thilds babyolja som jag också har i hans badvatten. Oljan ger ordentligt med fett men det verkar dock som om han behöver någon kräm med mer fukt i. Tänkte testa deras babylotion och se om det blir bättre. Riktigt kalla dagar smörjer jag in hans kinder med Dermanords babycare för att skydda huden. Din frågade triggade mig till ett inlägg om babyvård i allmänhet som jag precis lade upp, tack för inspirationen!



Kram och god fortsättning!

12 Kajalpennan:

skriven

God jul på er också (om än lite sent)

13 matilda:

skriven

Ja det är riktigt känsligt med sitt barns dop! kollat på filmen från dopet flera gånger idag och fällt några tårar haha! Vart ska Algot döpas? Kram

Kommentera här: