Tropical

Gick länge och sneglade på Make Up Stores ljuvliga kajalpenna Tropical innan jag slog till och köpte den och jag ångrar mig inte! Älskar färgen som livar upp den enklaste ögon make-up.

Här har jag använt två pigment och två kajalpennor!

Magic Dust Nymph-Lime Crime
Magic Dust Lime-NYX
Eyepencil Minted-MAC
Eyepencil Tropical-MUS



1 Kajsa:

skriven

Ser ut att vara väldigt lik Urban decays liquid liner i Acid rain, älskar den färgen!

2 Josephine- Makeuponista:

skriven

Den är så snygg, älskar min! =)

3 sminkjante:

skriven

Underbar grönfärg. Förstår att du gillar den:)

4 Kerstin:

skriven

Den ser jättefin ut! Verklige härligt oompf i sminkningen.

5 Andréa:

skriven

Superfin penna det där :)

6 Kajsa Kavat:

skriven

Wow, vilken intensivgrön färg. Den livar verkligen upp. Det är något jag gillar med färggranna kajaler, det är så enkelt att snabbt få till en roligare makeup.

7 Linda:

skriven

Tack alla, javisst är den toppenfin, underbar färg helt enkelt :o)

8 Camilla:

skriven

Vilken härlig färg :) har också kikat på den ett bra tag, kanske ska ta och slå till jag också :)

Ha en fin söndag!

Kommentera här: