Premiärbeställning..

Har gjort min första beställning hos Everyday Minerals!  Huvudingrediensen i min beställning är en kabukiborste men de fick även åka med ett par ytterligare borstar och en del samples på foundations och concealers. Men vad svårt det är att välja nyanser...får se om de jag valt blir bra när de dimper ner i lådan :)

1 makeupoholic:

skriven

Hoppas att du inte blir besviken! Jag älskar deras kabukiborstar med skaft, både den vanliga och flattop:en.

2 Kerstin:

skriven

Spännande! Jag har funderat på att beställa många gånger, så det bli kul att se vad du tycker om dina grejer!

3 Sanna:

skriven

Jag har den och älskar den:)(tror det är samma iaf) Hoppas du kommer gilla den, du med.

4 marybeth:

skriven

Jag har länge tänkt beställa den där men det blir aldrig av, blir intressant att se vad du tycker sedan.. :)

5 Ninni:

skriven

Bra köp - lovar dig att du inte kommer att ångra den härliga borsten!

6 Linda:

skriven

Blir säkerligen nöjd med denna! Är glad att blivit tipsad om den på PRET-ty :o)

Kommentera här: