Little Sparrow med kompisar!

BriteBird sminkning idag. Little Sparrow är nog bland de finaste blå skuggor jag skådat!

Ögon:
Pigment Little Sparrow-Brite Bird
Pigment Take the Future-Brite Bird
Pigment Doesn´t Make Any Sense-Brite Bird
Microshadow Satin-MUS
Eypencil Mystery-MAC
Eyepencil Snowflake-MUS

Kinder:
Cremeblush Posey-MAC

Läppar:
Lipstick Lustre Sweet Thing-MAC
Dazzleglass Extra Amps-MAC







1 creme-idiot:

skriven

Åh, jag harskrivit det förr: Du är såå vacker, det klär dig synnerligen att vara gravid!!! vacker var du tidigare, men du har ett glow nu som är outstanding! Och sanrt dags är det oxå...hoppas du vill lägga ut en bild på miraklet när det är dags, annars kanske jag kan maila dig min mailadress om du vill skicka till mig? Känns på ngt konstigt sätt som om jag känner dig en smula nu, efter att ha följt din blogg så länge... Får man se hela dig, med mage och allt nu, vore det också önskvärt... Kram och lycka till!!!

2 Kerstin:

skriven

Underbart fint sminkning, väldigt vackert!

3 sminkjante:

skriven

Otroligt fina färger som du passar jättebra i.

4 cilla:

skriven

hehe jaaa ett riktigt busfrö är det..=) Ser att du oxå ska ha snart? e det första? Riktigt fin sminkning föresten..härlga färger =)

5 Sminkan:

skriven

Så himla härliga färger!!

6 Linda:

skriven

Creme-Idiot- Tack söta du för dina rara ord! Visst ska jag visa en bild på vår lilla skatt! Jag hoppas innerligt att allt går som det ska, man börjar ju bli liite nervös nu när nedräkningen har börjat...

Ska se om de finns någon gravidbild på hela mig, men det gör det nog ;o) Kommer snart...:o) Kram på dig!



Kerstin- tack!



sminkjante- tack ska du ha!



cilla- kan tänka mig det ;o)Ja det är första, pirr imagen så det räcker just nu..det närmar sig med stormsteg. Tack!



Sminkan- visst är det, Sanna kan sin sak ;o)



7 Sanna:

skriven

Wiiie, vad fint! Så glad att du gillar dem:)

Åh, nu är det inte långt kvar till bebis!!! :D

8 Linda:

skriven

Sanna-taack! Åh ja gillar dem massor ;o)

Nedräkningen är i fullgång här :D

Kommentera här: