Lila&Rosa med Brite Bird

Rhododendron och Foam Candy fick bli de första att testas från Brite Bird . Underbara färger och otroligt pigmenterade.

Ögon:
Highlighter Dignity-FACE
Pigment Rhododendron-Brite Bird
Pigment Foam Candy- Brite Bird
Magic Dust Nymph-Lime Crime
Blue Lagoon Kajal-VLD
Violet Storm Kajal-MUS

Kinder:
Cremeblush Posey-MAC
Mineralized Blush Moon River-MAC

Läppar:
Sweet Thing Lipstick-MAC
Extra Amps Dazzle Glass-MAC





1 sofia:

skriven

vill också kunna göra sånt där:(:P:D



Spana in mitt senaste inlägg! Vad tycker just du, hiss eller diss?

2 Victoria:

skriven

3 Sandra:

skriven

Snygg sminkning :)

4 Josephine- Makeuponista:

skriven

Underbara färger, och vilken fin ögonfärg du har =)

5 Sanna:

skriven

Åh finaste Linda<3

6 Emma P:

skriven

Vackert och så otroligt du!

7 Sminkan:

skriven

Vilka härliga färger det är! Så snyggt på dig! Rhododrendron har inte jag. Inte än alla fall... Älskar mina Brite Bird så det blir väl att man snart beställt alla...

8 sminkjante:

skriven

Underbart!

9 Mayaline:

skriven

Åååh så vackert! Färgerna påminner verkligen om en solnedgång.

10 Maggie:

skriven

WOW! Vilken lila! Jag blir alldeles till mig, det är så LILA! :D

Kommentera här: