Grön&GråSilvrig

Hakar på Kissens make-up tema denna onsdag i grönt och gråsilver! Skoj och lite annorlunda med framlottade färger tycker jag, kan bli härliga kombinationer :)

Har använt mig av:

Mineral eyeshadow Blue Metal-Mary Kay
Dazzle Dust Parrot-Barry M
Microshadow Satin-MUS
Eyepencil Minted-MAC
Eyepencil Tropical-MUS


1 Sminkan:

skriven

Supersnyggt! Väldigt fint med silvret mot den skarpa gröna!

2 Kissen:

skriven

Åh vad färggrant och läckert!

:D

Jättefint. Och kul att du ville hänga på min temavecka

3 marybeth:

skriven

Fint! Det var lite speciellt med trekanten som går ut så där med det gröna, gillade det :)Hurra till mig för min bra förklaring känner jag... :)

4 cilla:

skriven

riktgt härliga färger =) hur lyckas du fånga färgerna så bra på bild?

5 Sanna:

skriven

så himla fint

6 Linda:

skriven

Tack ska ni ha!

Cilla- brukar stå vid ett fönster för bra ljus, skulle det bli för gult av t.e.x stark sol eller för blå-grått om det är väldigt mulet brukar jag ibland neutralisera.

7 Kerstin:

skriven

Alldeles underbara färger!

Kommentera här: