Bronzigt

Bronz, koppar och bruna toner är i vanliga fall inget jag dras till- men tänk vad lite ändring på hårfärgen kan göra. Den kopparröda hennan ger en sådan sprakande värme till håret och jag blir jättesugen på att sminka mig i varmare färger än jag vanligtvis brukar. Dessutom blir ju ögonen så mycket mer blå i såna nyanser, de lyser nästan!

Ögon:
Polar Bear-Fyrinnae
Copper Sparkels-MAC
Chocolate Brown-MAC
Oak Bronze
-MAD med lite vatten som eyeliner



1 Purity:

skriven

ÅÅh, superfint till dina blå ögon! =D

2 Sminkan:

skriven

Toksnyggt! Och Polar Bear är en av mina favoriter!

3 cilla:

skriven

Man tackar man tackar =) Du är ju jätteduktig, hur kan ja ha missat denna blogg? =)

4 Josephine- Makeuponista:

skriven

Håret blev jättefint, likaså mad maken. Och du har rätt, dina ögon blir jättefina! =)

5 Josephine- Makeuponista:

skriven

Sv: Tack så mycket! Jag gillar också beauty tubes, men Telescopic passar mina ögon bättre, och 100:- är ju ett jättebra pris! =)

6 Lina:

skriven

Vackert!! Dina ögon framträder verkligen=) Älskar redan bronziga toner då jag är en rödhätta av naturen ( och snart en hennaförstärkt sådan). Ska bli spännande att prova lite nya makefärger för att se vad effekten blir!

7 Mimmi:

skriven

Du passar ju skitbra i dessa färger, mer sånt!

Kommentera här: